Obrazy, malby
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 113 inzerátů

RYBA A RYBÁŘ - OBERTHOR KAREL
1 990 Kč
Obraz - Ryba a rybář. Autorem je vyhledávaný a ceněný malíř Karel Oberthor. Signován a datován vpravo dole - viz foto.
Celkové rozměry včetně rámu cca 33 cm x 24 cm. Grafika byla adjustována do nového rámu. Barevná litografie (PF 1958) na papíře. Celkový stav - viz foto.
Grafika byla vytvořena v roce 1957.
Bude perfektní dekorací Vašich prostor. Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz.
Oberthor Karel
* 15. 7. 1921, Praha
+ 30. 6. 1996, Praha
grafik, malíř, typograf
Vývoj Oberthorovy kresby a v návaznosti na ni i grafického listu, stejně jako obrazu spěje od naturalistického chápání světa až k dnešní zjednodušené symbolice. Byla to cesta dlouhá a na jejím začátku bychom našli staré jihočeské vesnice měníci svou tvář od jara do zimy, klasická zátiší pestrých květin i mísy s ovocem. Poprvé se objevil v jeho tvorbě i statný valach, venkovský tahoun a jezdecký kůň. A právě ten kůň má v tvorbě akademického malíře a grafika Karla Oberthora nezastupitelné místo: mění se v průběhu času, a venkovského tahouna nahradil jezdecký kůň na dostihovém závodišti (impresionistické barvy a sugestivní nálada zachyceného prostředí), aby byl vystřídán „vysněným" koníkem, který se zrodil ve fantazii umělce. Vysněného koně umístil do hravého světa poezie, ve kterém vládne pokoj, klid, báječná rovnováha. Zrodil se tak ztracený ráj, který každý člověk cítí ve svém podvědomí, a který chce pro sebe objevit. V zahradě bez hranic se vedle bílé klisny prohání i statný hřebec a dovádějící hříbata, zasněná kolombina sní svůj sen a faun jí vyhrává neslyšné melodle. Rostliny jsou zastoupeny symbolickým stromem a rajskou květenou. Bájný pták se zlatým peřím se vznáší v povětří a dotváří tak harmonický celek vysněného ráje.
Jenže ráj nelze trvale zachytit ani vrátit do našeho uspěchaného, sobectvím a zlobou zmítaného světa a tak autor musí neustále reagovat na obecné dění, neklid kolem nás, obává se nových hrůz války a na svých obrazech zachycuje v podobens
Celkové rozměry včetně rámu cca 33 cm x 24 cm. Grafika byla adjustována do nového rámu. Barevná litografie (PF 1958) na papíře. Celkový stav - viz foto.
Grafika byla vytvořena v roce 1957.
Bude perfektní dekorací Vašich prostor. Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz.
Oberthor Karel
* 15. 7. 1921, Praha
+ 30. 6. 1996, Praha
grafik, malíř, typograf
Vývoj Oberthorovy kresby a v návaznosti na ni i grafického listu, stejně jako obrazu spěje od naturalistického chápání světa až k dnešní zjednodušené symbolice. Byla to cesta dlouhá a na jejím začátku bychom našli staré jihočeské vesnice měníci svou tvář od jara do zimy, klasická zátiší pestrých květin i mísy s ovocem. Poprvé se objevil v jeho tvorbě i statný valach, venkovský tahoun a jezdecký kůň. A právě ten kůň má v tvorbě akademického malíře a grafika Karla Oberthora nezastupitelné místo: mění se v průběhu času, a venkovského tahouna nahradil jezdecký kůň na dostihovém závodišti (impresionistické barvy a sugestivní nálada zachyceného prostředí), aby byl vystřídán „vysněným" koníkem, který se zrodil ve fantazii umělce. Vysněného koně umístil do hravého světa poezie, ve kterém vládne pokoj, klid, báječná rovnováha. Zrodil se tak ztracený ráj, který každý člověk cítí ve svém podvědomí, a který chce pro sebe objevit. V zahradě bez hranic se vedle bílé klisny prohání i statný hřebec a dovádějící hříbata, zasněná kolombina sní svůj sen a faun jí vyhrává neslyšné melodle. Rostliny jsou zastoupeny symbolickým stromem a rajskou květenou. Bájný pták se zlatým peřím se vznáší v povětří a dotváří tak harmonický celek vysněného ráje.
Jenže ráj nelze trvale zachytit ani vrátit do našeho uspěchaného, sobectvím a zlobou zmítaného světa a tak autor musí neustále reagovat na obecné dění, neklid kolem nás, obává se nových hrůz války a na svých obrazech zachycuje v podobens

Hezký starý stylový vyšívaný obraz Šohaj a Děvče.Rozměry: 40-33cm, zaskleno.
(1000080)
(1000080)

Vykupujeme za hotové výtvarné umění a jiné starožitnosti.
Dlouholetá zkušenost a rychlé jednání.
Dlouholetá zkušenost a rychlé jednání.
Arnegger A. (1883-1916)-Pobřeží Technika: olej na plátně
Rozměr: 51,5x75 cm /65,8x88,5 cm s rámem Značení: vpravo dole a vzadu viz foto
Cena: Nabídnete
Cenové nabídky posílejte na mail
Rozměr: 51,5x75 cm /65,8x88,5 cm s rámem Značení: vpravo dole a vzadu viz foto
Cena: Nabídnete
Cenové nabídky posílejte na mail

A.Vogt-Noční krajina Technika: olej na plátně Rozměr:36,3x52 cm / 44,5x60,5 cm s rámem Značení: vpravo dole
Papouschek A. / Kaufmann Adolf (1848-1916)-Podzimní krajina Technika: olej na plátně Rozměr: 68,5x42,5 cm /88,5x62 cm s rámem Rok: 1910 Značení: vpravo dole

Nabízím obraz, obrazy, painting auction, Versteigerung , Auktion Bild, galerie, aukce s obrazy, originální dílo obraz i rám v původním nerestaurovaném stavu. S obrazem si můžete vybavit, zkrášlit, zvelebit či zútulnit váš domov, chalupu, zahrádku, firmu, hotel. Mám více obrazů na prodej, rozprodávám svou sbírku, !!! Obraz zašlu na vámi uvedenou adresu až k vám domů, dobře zabalím, pojistím. Doprava po celé České republice zdarma dopravní společnosti nebo si obraz můžete osobně vyzvednout v Opavě. Pokud budete chtít obraz poslat na dobírku, budu požadovat peníze za dobírku předem na účet !!!
Obraz olej na plátně
signován vpravo dole
Malíř Marie Chladová ( Teňáková )
Motiv Hledíky a kopretiny
Rozměry obrazu včetně rámu +/- 58 x 73 cm
Podívejte se i na mé ostatní nabízené věci 13
Obraz olej na plátně
signován vpravo dole
Malíř Marie Chladová ( Teňáková )
Motiv Hledíky a kopretiny
Rozměry obrazu včetně rámu +/- 58 x 73 cm
Podívejte se i na mé ostatní nabízené věci 13

Originální olejomalba na plátně zachycující západ slunce v Tatrách
A. Erl-Alpy Technika: olej na plátně Rozměr:52,7x66,1 cm /62x75,5 cm s rámem Značení: vpravo dole

Tento soubor čtyř olejomaleb na plátně pochází z přelomu 18. a 19. století a zachycuje idylu venkovských scenérií s figurálními motivy. Jemná práce s barevnými přechody a kompozicí vytváří harmonický dojem, typický pro romantické období. Malby zobrazují scény s postavami v přírodě, kde se snoubí poezie krajiny s tehdejším pohledem na prostý život.
Každé plátno je zasazeno do původního dřevěného rámu, který podtrhuje historickou hodnotu děl. Syté tóny zeleně, zemité barvy a měkké světlo odkazují na tradiční techniku starých mistrů, která dodává malbám na autentičnosti.
Rozměr: 110 x 95 cm (každá malba)
Rám: výška 104 cm, šířka 119 cm
Technika: Olej na plátně
Datace: Přelom 18. a 19. století
Původ: Evropa
Cena uvedena za kus. Sleva v případě koupi více kusů.
Tento soubor je unikátním doplňkem pro sběratele či milovníky klasického umění, který vnese do každého interiéru kus historie a romantického kouzla.
Doporučuji osobní prohlídku, která je možná po tel. dohodě na čísle 731 578 029, nebo přes email: Castle-Stracov@email.cz. Po dohodě můžeme zajistit dopravu smluvním partnerem Toptrans, ceník naleznete na webu Toptrans nebo osobně za cenu 15 Kč/ ujetý Km. Najdete u nás velký výběr starožitností, podívejte se i na naše další nabídky, kde najdete spoustu krásných věcí...
Každé plátno je zasazeno do původního dřevěného rámu, který podtrhuje historickou hodnotu děl. Syté tóny zeleně, zemité barvy a měkké světlo odkazují na tradiční techniku starých mistrů, která dodává malbám na autentičnosti.
Rozměr: 110 x 95 cm (každá malba)
Rám: výška 104 cm, šířka 119 cm
Technika: Olej na plátně
Datace: Přelom 18. a 19. století
Původ: Evropa
Cena uvedena za kus. Sleva v případě koupi více kusů.
Tento soubor je unikátním doplňkem pro sběratele či milovníky klasického umění, který vnese do každého interiéru kus historie a romantického kouzla.
Doporučuji osobní prohlídku, která je možná po tel. dohodě na čísle 731 578 029, nebo přes email: Castle-Stracov@email.cz. Po dohodě můžeme zajistit dopravu smluvním partnerem Toptrans, ceník naleznete na webu Toptrans nebo osobně za cenu 15 Kč/ ujetý Km. Najdete u nás velký výběr starožitností, podívejte se i na naše další nabídky, kde najdete spoustu krásných věcí...

Obraz zachycující Třebíčské náměstí z roku 1978, maíř Hynek Luňák 1926-2014 věnoval se konstruktivistické malbě a kresbě s tematikou přístavů, lodí a jeřábů. Od počátku 70. let upřednostňoval kresbu tužkou a pastelem, v grafice kamenotisk a litografii. Vybíral si náměty z domova i ze zahraničních cest, především z Vysočiny, českých a slovenských hor, Anglie, Bretaně, Řecka a Izraele. Byl fascinován konstrukcemi a antickou architekturou, které často vkládal do svých děl.

VOJÁK NA LODI - OBERTHOR KAREL
1 990 Kč
Obraz - Voják na lodi. Autorem je vyhledávaný a ceněný malíř Karel Oberthor. Signován a datován uprostřed dole - viz foto.
Celkové rozměry včetně rámu cca 21 cm x 16 cm. Grafika byla adjustována do nového rámu. Litografie (PF 1978) na papíře. Celkový stav - viz foto.
Grafika byla vytvořena v roce 1977.
Bude perfektní dekorací Vašich prostor. Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz.
Oberthor Karel
* 15. 7. 1921, Praha
+ 30. 6. 1996, Praha
grafik, malíř, typograf
Vývoj Oberthorovy kresby a v návaznosti na ni i grafického listu, stejně jako obrazu spěje od naturalistického chápání světa až k dnešní zjednodušené symbolice. Byla to cesta dlouhá a na jejím začátku bychom našli staré jihočeské vesnice měníci svou tvář od jara do zimy, klasická zátiší pestrých květin i mísy s ovocem. Poprvé se objevil v jeho tvorbě i statný valach, venkovský tahoun a jezdecký kůň. A právě ten kůň má v tvorbě akademického malíře a grafika Karla Oberthora nezastupitelné místo: mění se v průběhu času, a venkovského tahouna nahradil jezdecký kůň na dostihovém závodišti (impresionistické barvy a sugestivní nálada zachyceného prostředí), aby byl vystřídán „vysněným" koníkem, který se zrodil ve fantazii umělce. Vysněného koně umístil do hravého světa poezie, ve kterém vládne pokoj, klid, báječná rovnováha. Zrodil se tak ztracený ráj, který každý člověk cítí ve svém podvědomí, a který chce pro sebe objevit. V zahradě bez hranic se vedle bílé klisny prohání i statný hřebec a dovádějící hříbata, zasněná kolombina sní svůj sen a faun jí vyhrává neslyšné melodle. Rostliny jsou zastoupeny symbolickým stromem a rajskou květenou. Bájný pták se zlatým peřím se vznáší v povětří a dotváří tak harmonický celek vysněného ráje.
Jenže ráj nelze trvale zachytit ani vrátit do našeho uspěchaného, sobectvím a zlobou zmítaného světa a tak autor musí neustále reagovat na obecné dění, neklid kolem nás, obává se nových hrůz války a na svých obrazech zachycuje v podobenstvíc
Celkové rozměry včetně rámu cca 21 cm x 16 cm. Grafika byla adjustována do nového rámu. Litografie (PF 1978) na papíře. Celkový stav - viz foto.
Grafika byla vytvořena v roce 1977.
Bude perfektní dekorací Vašich prostor. Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz.
Oberthor Karel
* 15. 7. 1921, Praha
+ 30. 6. 1996, Praha
grafik, malíř, typograf
Vývoj Oberthorovy kresby a v návaznosti na ni i grafického listu, stejně jako obrazu spěje od naturalistického chápání světa až k dnešní zjednodušené symbolice. Byla to cesta dlouhá a na jejím začátku bychom našli staré jihočeské vesnice měníci svou tvář od jara do zimy, klasická zátiší pestrých květin i mísy s ovocem. Poprvé se objevil v jeho tvorbě i statný valach, venkovský tahoun a jezdecký kůň. A právě ten kůň má v tvorbě akademického malíře a grafika Karla Oberthora nezastupitelné místo: mění se v průběhu času, a venkovského tahouna nahradil jezdecký kůň na dostihovém závodišti (impresionistické barvy a sugestivní nálada zachyceného prostředí), aby byl vystřídán „vysněným" koníkem, který se zrodil ve fantazii umělce. Vysněného koně umístil do hravého světa poezie, ve kterém vládne pokoj, klid, báječná rovnováha. Zrodil se tak ztracený ráj, který každý člověk cítí ve svém podvědomí, a který chce pro sebe objevit. V zahradě bez hranic se vedle bílé klisny prohání i statný hřebec a dovádějící hříbata, zasněná kolombina sní svůj sen a faun jí vyhrává neslyšné melodle. Rostliny jsou zastoupeny symbolickým stromem a rajskou květenou. Bájný pták se zlatým peřím se vznáší v povětří a dotváří tak harmonický celek vysněného ráje.
Jenže ráj nelze trvale zachytit ani vrátit do našeho uspěchaného, sobectvím a zlobou zmítaného světa a tak autor musí neustále reagovat na obecné dění, neklid kolem nás, obává se nových hrůz války a na svých obrazech zachycuje v podobenstvíc

Popis díla:
Působivá velkoformátová olejomalba od italského malíře J. Arlotta přenáší diváka do romantické atmosféry Benátek – města světla, vody a historie. Mistrovsky ztvárněná kompozice zachycuje malebný přístav s plachetnicemi, gondolami a architektonickými dominantami, včetně klasické benátské baziliky a Dóžecího paláce.
Dílo vyniká jemnou prací se světlem, bohatou barevností a smyslem pro detail. Nechybí ani nádech impresionismu v práci se štětcem a refleksi vodní hladiny. Obraz vytváří okouzlující atmosféru a stává se dominantou každého interiéru – ideální pro milovníky klasického umění, historické romantiky a investičního sběratelství.
Rám:
Obraz je zasazen do nádherného ručně zlaceného rámu s výrazným plastickým dekorem v rokokovém stylu. Rám je nejen estetickým doplňkem, ale i hodnotnou součástí díla. Jeho precizní řemeslné zpracování a detailní ornamentika podtrhují výjimečnost obrazu a jeho historický charakter.
Umístění a prezentace:
Dílo bylo součástí elegantního interiéru laděného v historizujícím stylu, kde dominovalo nad honosnou komodou s intarziemi a bronzovými aplikacemi. Skvěle vynikne v klasickém i eklektickém prostředí – reprezentativní kanceláři, salonu, galerii či luxusní rezidenci.
Stav:
Obraz i rám jsou ve velmi dobrém a zachovalém stavu. Plátno je čisté, na jednom místě je menší poškození - viz foto. Barvy jsou živé, svěží a bez známek vyblednutí.
O autorovi:
J. Arlotta je malíř známý svou specializací na benátské motivy a historizující krajinomalbu. Jeho práce bývají ceněny pro výtvarnou kvalitu, atmosféru a dekorativní hodnotu.
Datace: 20. století.
Technika: Olej na plátně
Rozměry: výška : 115 cm, šířka 200 cm, hloubka 12,5 cm
Signatura: J. Arlotta (v pravém dolním rohu)
Rám: Luxusní ručně zlacený rám s bohatým plastickým dekorem
Doporučuji osobní prohlídku, která je možná po tel. dohodě na čísle 731 578 029, nebo přes email: Castle-Stracov@email.cz
Působivá velkoformátová olejomalba od italského malíře J. Arlotta přenáší diváka do romantické atmosféry Benátek – města světla, vody a historie. Mistrovsky ztvárněná kompozice zachycuje malebný přístav s plachetnicemi, gondolami a architektonickými dominantami, včetně klasické benátské baziliky a Dóžecího paláce.
Dílo vyniká jemnou prací se světlem, bohatou barevností a smyslem pro detail. Nechybí ani nádech impresionismu v práci se štětcem a refleksi vodní hladiny. Obraz vytváří okouzlující atmosféru a stává se dominantou každého interiéru – ideální pro milovníky klasického umění, historické romantiky a investičního sběratelství.
Rám:
Obraz je zasazen do nádherného ručně zlaceného rámu s výrazným plastickým dekorem v rokokovém stylu. Rám je nejen estetickým doplňkem, ale i hodnotnou součástí díla. Jeho precizní řemeslné zpracování a detailní ornamentika podtrhují výjimečnost obrazu a jeho historický charakter.
Umístění a prezentace:
Dílo bylo součástí elegantního interiéru laděného v historizujícím stylu, kde dominovalo nad honosnou komodou s intarziemi a bronzovými aplikacemi. Skvěle vynikne v klasickém i eklektickém prostředí – reprezentativní kanceláři, salonu, galerii či luxusní rezidenci.
Stav:
Obraz i rám jsou ve velmi dobrém a zachovalém stavu. Plátno je čisté, na jednom místě je menší poškození - viz foto. Barvy jsou živé, svěží a bez známek vyblednutí.
O autorovi:
J. Arlotta je malíř známý svou specializací na benátské motivy a historizující krajinomalbu. Jeho práce bývají ceněny pro výtvarnou kvalitu, atmosféru a dekorativní hodnotu.
Datace: 20. století.
Technika: Olej na plátně
Rozměry: výška : 115 cm, šířka 200 cm, hloubka 12,5 cm
Signatura: J. Arlotta (v pravém dolním rohu)
Rám: Luxusní ručně zlacený rám s bohatým plastickým dekorem
Doporučuji osobní prohlídku, která je možná po tel. dohodě na čísle 731 578 029, nebo přes email: Castle-Stracov@email.cz

Originální olejomalba akademický malíř Otakar Sedloň 1885 – 1973 Malíř, pedagog. Studoval u prof. Dítěte, Maška a Preislera a ve speciálce Schikanedra na UMPRUM v Praze. Pracoval jako středoškolský profesor kreslení. Ve volné tvorbě se zpočátku věnoval portrétní malbě, později přešel k realistické krajinomalbě. Vytvářel i zátiší a kytice. Jeho tvorba je zastoupena v NG v Praze, v Galerii hl. m. Prahy, v Oblastní galerii v Liberci a jinde.

Originální olejomalba zachycující žně na Vysočině. Božena Filipi 1924 ve Svratce -2009, Věnovala se především olejomalbě, ve svých vrcholných dílech zpracovávala hmotu olejové barvy reliéfním způsobem a malbu štětcem kombinovala s barevnými nánosy špachtlí.Oblíbeným námětem Boženy Filipi se staly tzv. Rychtářky, louky, do kterých se v předjaří a na jaře vylévala voda řeky Svratky mezi Křižánkami a Českými Milovami a vznikaly tak rozsáhlé mokřiny. V posledních letech tvorby malovala často rybník Krejcar u Kameniček.

Henri-Jean Baptiste Jolly 1812 - 1853
17 600 Kč
Rozměry: s rámem: výška 63,5 cm, šířka 56 cm, bez rámu: výška 46 cm, šířka 38 cm
Henri-Jean-Baptiste Jolly (1812–1853) – Dámy v salónu
Elegantní a sofistikovaná žánrová scéna od belgického malíře Henri-Jean-Baptiste Jollyho, který se proslavil mistrovskými interiérovými výjevy a výjimečným smyslem pro detail. Tento olej na dřevěné desce zachycuje dvě dámy v honosném salónu, oděné do luxusních rób s jemnými krajkami a květinovými dekoracemi. Atmosféru obrazu podtrhuje bohaté vybavení interiéru, včetně vyřezávaného nábytku a dekorativních váz, které odkazují na kultivovaný vkus vyšších vrstev 19. století.
Jollyho charakteristický styl se projevuje v precizním zachycení textur tkanin, realistickém modelování postav a vyvážené kompozici, která působí harmonicky a přirozeně. Jemné nasvícení scénu oživuje a dodává jí hloubku, zatímco výrazné detaily v podobě květin a krajkových ozdob přispívají k celkovému dojmu luxusu a intimity.
Tento obraz je výjimečným příkladem akademického malířství 19. století a představuje nejen vizuální krásu, ale i svědectví o dobových zvyklostech a estetice. Dílo je signováno autorem a vsazeno do nádherně zdobeného zlaceného rámu, který jeho eleganci ještě podtrhuje.
Rozměry:
S rámem: 63,5 × 56 cm
Bez rámu: 46 × 38 cm
Technika: Olej na dřevěné desce
Původ: Belgie, 19. století
Stav: velmi dobrý, rám opravovaný
Doporučuji osobní prohlídku, která je možná po tel. dohodě na čísle 731 578 029, nebo přes email: Castle-Stracov@email.cz .
Po dohodě můžeme zajistit dopravu smluvním partnerem Toptrans ceník naleznete na webu toptrans, nebo osobně za cenu 15 Kč/ ujetý Km.
Najdete u nás velký výběr starožitností, podívejte se i na naše další nabídky, kde najdete spoustu krásných věcí. . .
Henri-Jean-Baptiste Jolly (1812–1853) – Dámy v salónu
Elegantní a sofistikovaná žánrová scéna od belgického malíře Henri-Jean-Baptiste Jollyho, který se proslavil mistrovskými interiérovými výjevy a výjimečným smyslem pro detail. Tento olej na dřevěné desce zachycuje dvě dámy v honosném salónu, oděné do luxusních rób s jemnými krajkami a květinovými dekoracemi. Atmosféru obrazu podtrhuje bohaté vybavení interiéru, včetně vyřezávaného nábytku a dekorativních váz, které odkazují na kultivovaný vkus vyšších vrstev 19. století.
Jollyho charakteristický styl se projevuje v precizním zachycení textur tkanin, realistickém modelování postav a vyvážené kompozici, která působí harmonicky a přirozeně. Jemné nasvícení scénu oživuje a dodává jí hloubku, zatímco výrazné detaily v podobě květin a krajkových ozdob přispívají k celkovému dojmu luxusu a intimity.
Tento obraz je výjimečným příkladem akademického malířství 19. století a představuje nejen vizuální krásu, ale i svědectví o dobových zvyklostech a estetice. Dílo je signováno autorem a vsazeno do nádherně zdobeného zlaceného rámu, který jeho eleganci ještě podtrhuje.
Rozměry:
S rámem: 63,5 × 56 cm
Bez rámu: 46 × 38 cm
Technika: Olej na dřevěné desce
Původ: Belgie, 19. století
Stav: velmi dobrý, rám opravovaný
Doporučuji osobní prohlídku, která je možná po tel. dohodě na čísle 731 578 029, nebo přes email: Castle-Stracov@email.cz .
Po dohodě můžeme zajistit dopravu smluvním partnerem Toptrans ceník naleznete na webu toptrans, nebo osobně za cenu 15 Kč/ ujetý Km.
Najdete u nás velký výběr starožitností, podívejte se i na naše další nabídky, kde najdete spoustu krásných věcí. . .

Emile Lammers (1914–1990) byl belgický malíř, který se proslavil zejména krajinami, městskými scenériemi a námořními motivy. Narodil se a zemřel v belgickém Saint-Josse-ten-Noode a jeho umělecký vývoj ovlivnilo studium u malíře P. Mathieua.
Lammers se zaměřoval na zachycení atmosféry belgického prostředí, přičemž jeho díla často ztvárňují pobřežní krajiny, pohledy na přístavy a městské výjevy. Jeho tvorba je spojována s poválečným a současným uměním. Díla Emila Lammerse jsou vyhledávána sběrateli a pravidelně se objevují na aukcích, kde dosahují rozmanitých cen v závislosti na velikosti a použité technice. Nejvyšší dosažená cena za jeho dílo byla 4 000 USD, konkrétně za obraz "Smashing Waves" prodaný v roce 2015.
Jeho obrazy se stále objevují v aukčních katalozích a bývají oceňovány pro svou schopnost vystihnout atmosféru krajiny a dynamiku mořských vln. Díky svému specifickému stylu, který kombinuje realismus s osobitou interpretací krajiny, zůstává Emile Lammers významnou osobností belgického výtvarného umění.
Technika: Olej na plátně. Signováno v levém spodním rohu. Hezký dřevěný rám zdobený se zlacenou povrchovou úpravou.
Datace: druhá polovina 20. století.
Stav: výborný, bez poškození.
Rozměry: výška 80 cm, šířka 120 cm
Doporučuji osobní prohlídku, která je možná po tel. dohodě na čísle 731 578 029, nebo přes email: Castle-Stracov@email.cz .
Po dohodě můžeme zajistit dopravu smluvním partnerem Toptrans ceník naleznete na webu toptrans, nebo osobně za cenu 15 Kč/ ujetý Km.
Najdete u nás velký výběr starožitností, podívejte se i na naše další nabídky, kde najdete spoustu krásných věcí. . .
Lammers se zaměřoval na zachycení atmosféry belgického prostředí, přičemž jeho díla často ztvárňují pobřežní krajiny, pohledy na přístavy a městské výjevy. Jeho tvorba je spojována s poválečným a současným uměním. Díla Emila Lammerse jsou vyhledávána sběrateli a pravidelně se objevují na aukcích, kde dosahují rozmanitých cen v závislosti na velikosti a použité technice. Nejvyšší dosažená cena za jeho dílo byla 4 000 USD, konkrétně za obraz "Smashing Waves" prodaný v roce 2015.
Jeho obrazy se stále objevují v aukčních katalozích a bývají oceňovány pro svou schopnost vystihnout atmosféru krajiny a dynamiku mořských vln. Díky svému specifickému stylu, který kombinuje realismus s osobitou interpretací krajiny, zůstává Emile Lammers významnou osobností belgického výtvarného umění.
Technika: Olej na plátně. Signováno v levém spodním rohu. Hezký dřevěný rám zdobený se zlacenou povrchovou úpravou.
Datace: druhá polovina 20. století.
Stav: výborný, bez poškození.
Rozměry: výška 80 cm, šířka 120 cm
Doporučuji osobní prohlídku, která je možná po tel. dohodě na čísle 731 578 029, nebo přes email: Castle-Stracov@email.cz .
Po dohodě můžeme zajistit dopravu smluvním partnerem Toptrans ceník naleznete na webu toptrans, nebo osobně za cenu 15 Kč/ ujetý Km.
Najdete u nás velký výběr starožitností, podívejte se i na naše další nabídky, kde najdete spoustu krásných věcí. . .

Obraz - Sklenářství Štorek, Hlinko. Autorem je malíř a grafik Jiří Bouda. Signován a datován uprostřed dole - viz foto.
Celkové rozměry včetně rámu cca 21 cm x 16 cm. Grafika je adjustována do nového rámu. Litografie na papíře. Celkový stav - viz foto.
Grafika byla vytvořena v roce 2011.
Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz. Bude perfektní dekorací Vašich prostor.
Bouda Jiří
* 5. 5. 1934, Praha
+ 23. 8. 2015
malíř, grafik, iluminátor, ilustrátor
Členem skupin - Litografičanka (divadlo grafiků), Sdružení českých umělců grafiků Hollar, Český fond výtvarných umění (ČFVU). Absolvoval desítky výstav po celé české republice, ale i v zahraničí například Itálie, Rakousko, Německo, Francie, Jugoslávie, Belgie, Japonsko atd. Získal řadu ocenění například - 1968 Zlatno pero Beograda, Čestné uznání, 1987 Nejlepší kreslený kalendář roku, cena, 1992 VII.Trienále ex libris, cena, Chrudim.
Dílo: Technika a hromadná doprava, zejména železniční, se staly hlavním námětem jeho obrazů, ilustrací, grafik a exlibris. Svým cyklem šesti panoramatických pohledů na dnes již zaniklé nádraží Praha-Těšnov zdokumentoval podobu této novorenesanční stavby pro příští generace. Na svých obrazech a kresbách zachytil také mnoho vedut českých i moravských měst. Další uměleckou oblastí jeho díla je tvorba poštovních známek a barevných litografií z cest po českých zemích i v zahraniční (Francie, Itálie a další). Připravil také řadu katalogů svých početných výstav.
Jiří Bouda se narodil do umělecké rodiny malíře a ilustrátora Cyrila Boudy a již od mládí projevoval talent ke kreslení. Jiří Bouda vystudoval Státní grafickou školu, kde na počátku jeho vlastní umělecké tvorby stáli profesoři Svatopluk Klír, Antonín Pospíšil, Petr Dillinger a Karel Müller a poté po jejím ukončení byl přijat na Vysokou školu uměleckoprůmyslovou, do ateliéru prof. Karla Svolinského. Již tehdy se začalo projevovat jeho zaujetí pro technická témata, což prokázala i závěrečná prá
Celkové rozměry včetně rámu cca 21 cm x 16 cm. Grafika je adjustována do nového rámu. Litografie na papíře. Celkový stav - viz foto.
Grafika byla vytvořena v roce 2011.
Originalitu díla plně zaručujeme vrácením peněz. Bude perfektní dekorací Vašich prostor.
Bouda Jiří
* 5. 5. 1934, Praha
+ 23. 8. 2015
malíř, grafik, iluminátor, ilustrátor
Členem skupin - Litografičanka (divadlo grafiků), Sdružení českých umělců grafiků Hollar, Český fond výtvarných umění (ČFVU). Absolvoval desítky výstav po celé české republice, ale i v zahraničí například Itálie, Rakousko, Německo, Francie, Jugoslávie, Belgie, Japonsko atd. Získal řadu ocenění například - 1968 Zlatno pero Beograda, Čestné uznání, 1987 Nejlepší kreslený kalendář roku, cena, 1992 VII.Trienále ex libris, cena, Chrudim.
Dílo: Technika a hromadná doprava, zejména železniční, se staly hlavním námětem jeho obrazů, ilustrací, grafik a exlibris. Svým cyklem šesti panoramatických pohledů na dnes již zaniklé nádraží Praha-Těšnov zdokumentoval podobu této novorenesanční stavby pro příští generace. Na svých obrazech a kresbách zachytil také mnoho vedut českých i moravských měst. Další uměleckou oblastí jeho díla je tvorba poštovních známek a barevných litografií z cest po českých zemích i v zahraniční (Francie, Itálie a další). Připravil také řadu katalogů svých početných výstav.
Jiří Bouda se narodil do umělecké rodiny malíře a ilustrátora Cyrila Boudy a již od mládí projevoval talent ke kreslení. Jiří Bouda vystudoval Státní grafickou školu, kde na počátku jeho vlastní umělecké tvorby stáli profesoři Svatopluk Klír, Antonín Pospíšil, Petr Dillinger a Karel Müller a poté po jejím ukončení byl přijat na Vysokou školu uměleckoprůmyslovou, do ateliéru prof. Karla Svolinského. Již tehdy se začalo projevovat jeho zaujetí pro technická témata, což prokázala i závěrečná prá

Originální olejomalba zachycující chalupy před bouří, hustá a plastická malba. POSPÍŠIL 1898 - 1968 Narozen v Litoměřicích. Byl žákem prof. Nejedlého na pražské AVU a absolventem UMPRUM. Studijní cesty ho zavedly do severní Itálie, Jugoslávie, Polska a do Karpat. Doma své motivy nacházel hlavně u Divoké Orlice, v Povltaví a na Třeboňsku.

Tento nádherný olej na plátně pochází z dílny belgické malířky Paule Bisman (1897–1973), která se specializovala na květinová zátiší, krajiny, městská zákoutí i portréty.
O autorce:
Paule Bisman se narodila v roce 1897 v belgickém Namuru a zemřela v roce 1973 v Salzinnes. Byla nejen malířkou, ale také sochařkou. Studovala na Akademii v Namuru pod vedením D. Mernyho a na Akademii v Bruselu, kde byli jejími profesory významní umělci jako Richir, Van Strydonck a Delville pro malířství a Dubois a Rousseau pro sochařství (1919–1927). V roce 1930 se usadila ve Svatém Lambrechtu-Woluwe.
V malířství se věnovala krajinným scenériím, městským pohledům, zátiším, květinovým kompozicím, portrétům i interiérům kostelů. Jako sochařka tvořila akty, figurální plastiky, dětské sochy a portréty. Kritika o jejím sochařském díle napsala:
"P. Bisman zobrazuje krásu skrze lidské tělo a zvelebuje gesto, postoj nebo výraz."
Po její smrti bylo městu Namur darováno na třicet jejích obrazů a tři bronzové sochy. Její práce jsou zmiňovány v BAS II a v publikaci Dvě století podpisů belgických umělců.
O obrazu:
Obraz zachycuje bohatou kytici chryzantém a jiných květin ve zdobené keramické váze. Teplé žluté a růžové tóny květin vytvářejí kontrast s tmavým, texturovaným pozadím, které podtrhuje jejich svěžest a jemnost. Malířka využila expresivní tahy štětce a silnou impastovou techniku, díky čemuž květiny působí plasticky a realisticky.
Dílo je signováno v pravém dolním rohu a je zasazeno do elegantního zlaceného rámu, který doplňuje jeho historický charakter. Celkově se jedná o harmonickou a elegantní kompozici, která přinese do interiéru teplo a estetický půvab.
Specifikace:
Autor: Paule Bisman (1897–1973)
Technika: Olej na plátně
Provenience: Belgie
Rozměry:
S rámem: Výška 83 cm, šířka 92,5 cm, hloubka 4 cm
Bez rámu: Výška 70 cm, šířka 79,5 cm
Stav: horší, místy vypadaná barva - viz foto. Plátno je v pořádku, rám je také v pořádku.
O autorce:
Paule Bisman se narodila v roce 1897 v belgickém Namuru a zemřela v roce 1973 v Salzinnes. Byla nejen malířkou, ale také sochařkou. Studovala na Akademii v Namuru pod vedením D. Mernyho a na Akademii v Bruselu, kde byli jejími profesory významní umělci jako Richir, Van Strydonck a Delville pro malířství a Dubois a Rousseau pro sochařství (1919–1927). V roce 1930 se usadila ve Svatém Lambrechtu-Woluwe.
V malířství se věnovala krajinným scenériím, městským pohledům, zátiším, květinovým kompozicím, portrétům i interiérům kostelů. Jako sochařka tvořila akty, figurální plastiky, dětské sochy a portréty. Kritika o jejím sochařském díle napsala:
"P. Bisman zobrazuje krásu skrze lidské tělo a zvelebuje gesto, postoj nebo výraz."
Po její smrti bylo městu Namur darováno na třicet jejích obrazů a tři bronzové sochy. Její práce jsou zmiňovány v BAS II a v publikaci Dvě století podpisů belgických umělců.
O obrazu:
Obraz zachycuje bohatou kytici chryzantém a jiných květin ve zdobené keramické váze. Teplé žluté a růžové tóny květin vytvářejí kontrast s tmavým, texturovaným pozadím, které podtrhuje jejich svěžest a jemnost. Malířka využila expresivní tahy štětce a silnou impastovou techniku, díky čemuž květiny působí plasticky a realisticky.
Dílo je signováno v pravém dolním rohu a je zasazeno do elegantního zlaceného rámu, který doplňuje jeho historický charakter. Celkově se jedná o harmonickou a elegantní kompozici, která přinese do interiéru teplo a estetický půvab.
Specifikace:
Autor: Paule Bisman (1897–1973)
Technika: Olej na plátně
Provenience: Belgie
Rozměry:
S rámem: Výška 83 cm, šířka 92,5 cm, hloubka 4 cm
Bez rámu: Výška 70 cm, šířka 79,5 cm
Stav: horší, místy vypadaná barva - viz foto. Plátno je v pořádku, rám je také v pořádku.
X